hirdetés

Magyarországot népszerűsítő kampány indult a repülőtéren

Magyarországot népszerűsítő kampány indult a Liszt Ferenc reptéren

 

 

Magyarország turisztikai vonzerőit és az adott helyszínekhez kapcsolódó magyar élelmiszeripari és gasztronómiai termékeket népszerűsítő kommunikációs kampányt indított decemberben a Magyar Turizmus Zrt. - közölte a társaság kedden az MTI-vel.

 

A tájékoztatás szerint a Budapest Airport közreműködésével megvalósuló akció keretében a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B termináljának legláthatóbb, kikerülhetetlen felületein helyeznek ki plakátokat, amelyeket a február 14-ig tartó kampány során két alkalommal, január 15-én és február 1-jén is frissítenek.

2015-ben a Budapest Airport minden idők legmagasabb utasforgalmi rekordját érte el, az üzenetek pedig a terminálra érkező valamennyi vendéghez eljutnak.

A Magyar Turizmus Zrt. beszámolt arról is, hogy a jövő évi nemzeti marketingtevékenységnek szintén kiemelt fókusza lesz a gasztronómia, tekintettel arra, hogy a turisztikai- és agrármarketing egymást erősítő jellege legkézzelfoghatóbban a gasztronómia területén jelenik meg.

Mint írták, 2016 a "Gasztroélmények Éve" lesz a Magyar Turizmus Zrt. koordinálásával.

A Torkos csütörtökkel induló tematikus év 4-5 nagyszabású, országos vagy azon is túlnyúló gasztronómiai eseményt ölel fel, amelyeket további rendezvények követnek.

 

 

forrás: MTI