Csajos humorral gyűjtött 100 milliót a Koszorúslányok

Alig lehet jegyet kapni Észak-Amerikában a Koszorúslányokra, amely három és fél hét alatt több mint 107 millió dollárt hozott a konyhára, miközben külföldi forgalmazása még meg sem kezdődött.

 

A vígjáték eddig a gyártási költségek három és félszeresét termelte meg, ezért gyanítani lehet, hogy folytatás is készül majd, bár erről még nincs hivatalos információ.

A történet hősnője Annie, akinek romokban az élete, és még inkább maga alá kerül, amikor megtudja, hogy legjobb barátnője férjhez menni készül. Eldönti, hogy ő lesz a koszorúslány, ám a menyegzői rituálé szigorú szabályainak nem könnyű megfelelni, miközben ádáz vetélytársnője is akad. Annie minél inkább igyekszik, hogy a világ legjobb koszorúslánya legyen, annál nagyobb katasztrófákat idéz elő.

A Koszorúslányok sikerének egyik titka, hogy a Saturday Night Live című tévés kabaréműsor összeszokott lánycsapata írta a történetet, és a főszerepeket is ők játsszák. A kritikusok szerint a film azért is ellenállhatatlan, mert bebizonyítja, hogy a nőknek is van joguk a viccelődéshez, és hogy a „csajok egymás között” típusú tréfák vannak olyan hajmeresztőek, mint azok, amiket a srácok az öltözőben adnak elő edzés után.

Bridesmaids – hazai bemutató: 2011.06.09.